Farkas

Nekem a dédnagyapámtól származik az ötlet, ő kiköltözött a Fellegvárról a Bácsi torokba, és állitólag spiritista volt, szóval foglakozott. De én  NEM FOGLALKOZTAM..nálam csak felmerült a gondolata, és rápróbálkoztam, mondhatni poénból.. S aztán megdöglött a fél falú, ...:O  itt ezt mindenki betéve tudja, csak nem nagyon hiresztelik, én pedig még mindig csak TANULÓ  vagyok, az a későn érő tipus, még fizúm sincs, csak ösztöndijat kapok azt is magamtól, a túlvilágról..Fizót azért (is) nem kapok nem kaphatok mert félő, hogy gépfegyvert veszek és ki is megyek  vele az utcára. Ennyit az mentális egészségi állapotomról, de már irni türhetően tudok, van kis fogalmazásgátló, de ahhoz képest, hogy mennyire ritkán irogatok, elfogadható.. Vagy nem az, de dolgozok, rajta vagyok a projekten, és a "zsüri" szerint türhetően haladok.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon