Kolozsvári koktél

Az idén tanultam meg, melyik a Csendes és melyik az Atlanti óceán, habár ebbe már a tavaly belekezdtem de az idén, tavasszal amikor utánanéztem az agyamnak akkor vettem észre, hogy, hoppá, keverem a kettőt, kokteilként fogyasztom őkelméiket, az a Csendes - Atlanti kokteil a lá Kolozsvári..

https://www.google.ro/maps/@50.6005253,3.9088145,7z

És az egész jelenlegi Magyarország és Budapestet illető tájékozódottságom amit itt az önkormányzati választások idején be is bizonyítottam, és elég jól bizonyítottam, szóval ennek a tudásnak az eredete abban keresendő pl, hogy ez év április kp 18- án kis/közepes balesetet szenvedtem el, átment rajtam egy szekér, alőbb a ló persze, ő volt elől, a ló..S ezért három hétig mankóval jártam, plusz hb két hónapig bent ültem a házban, volt időm tanulmányozni, ekkor volt a kóreai hajó katasztrófa, azt is srészleteiben kitanulmányoztam. És akkoriban volt az a, számomra nevezetes hétvége, amikor Budapesten, az öt közül négy kórházi sürgösség bezárt, ekkor intettem búcsút a Fidesznek, azóta az elenzéknek drukkelek.

A térkép kapcsán még, hogy most Észak Európa tanulmányozásába kezdtem, ezen az őszön átvettem Teneriffétől Kamcsatkáig, Hong King Kong, Kóreák, India Kasmír Afganisztán Pakisztán, Libia, Egyiptom ezeket..Most meek Északra, csak mert látom nem tudom, hol van Koppenhága Malmő Brüsszelt se,  nahát szóval, egy ijjen Kolozsvári koktél vagyok én..

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon