Myg-ugrás

"Az fel sem merült, hogy a legtöbb mínuszt ballererek kapják itt és legtöbb pluszt Orbán havi hatvanezret kapó napszámosai?

Hülyeség."


Hülyeség, nem hülyeség, lényegében engem mit érint, amikor még azt se tudom, hol vagyok ? ..nem gond, hogy a végén kiderülhet, tlnyleg havi 60 ezerért irogatttak ide, ebbe a keretbe befért az is hogy velem haverkodjanak, vannak beszélgető társaim, aztán mitudomén, pénzért csinálják, velem biztos nem pénzért beszélnek, amúgy kereten kívüli társalgást folytatunk..S aztán VILÁGÉLETEMBE, nem egyeztem a balosokkal, itt felmerült pár hsz-el odébb a punk- csöves kultúra, itt a ballosok mindig a hippik voltak, én meg mindig az ellenkezőkkel a punk- csöves- metálosokkal voltam, lehet infantilis de 30 éve otthagytam csapot papot és főleg a CSAPÓS-t, de a bandám csak az ultra magyar maradt, még akkor is ha én ahogy elmondtam bennem afró- germán jegyek is fellelhetőek..S itt helyben, Tordán nálunk aki kicsit is agresszivebb, sportolók, bokszolók "kemény" volt/van az mind a magyar jobboldal soraiban diszelgett, lehetett zsidó, örmény, bantú, vagy ubuntú, senki nem nézte. Nézte, de nem volt igazán mérvadó a származás. Ilyen ultrák vannak Pesten, és minden városban, falukban is, de a jelenlegi Fidesznek már kinézetből itélve sincs semmi köze ehhez az álltalam felvázolt magyar- ultra bandához, Itthon a régi havereim, most is ötvenévesen is randaliroznak az utcákon, egymás után követnek el csinytevéseket, egyébként pont mint a myg-ugrók, azoknak is csak merő hüjjéskedés az egész. Aki megszivja a szobákba, fotelokba ragadt úri közönség, hát csak szivják teli tüdővel, nem sajnálom őket.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon