Nemzeti liberális

Elmondtam régebb, az Iszlámtól nekem is égnek áll a hajam, allergiám, fóbiám stb. tőle..



Amit a woodoo-ról irsz, azt hiszem nem igazán tudod miről van szó, a "woodoo" csak egy valamilyen stilusjegy, vagy hogyis mondjam, de nagyon nem is tudtam még itt elmondani miről beszélek..Abban, az én esetemben, ebben nincs kultúra, esetleg annyi, hogy egy abszolut spontán részegség alkalmával átutaztam egy szkizos dimmezióba, és mindez egy "kultúr" egyetemista korcsomában történt..25 éve..Majd még mesélek, nem könnyű felfogni, annyira egyszerű..


A tájékozottságod fullban el van ismerve, törciből tényleg (majdnem) analfabéta vagyok.

"Libsi"..vagyok, de eredetileg nemzeti liberálisnak készültem, most újabban már azt is hallottam magamtól, épp egy zsidó származású havertől, hogy "nagy kommunista" lennék, ez főleg azóta amióta lepaktáltam a környékbeli sátorosokkal, cigányokkal.

A "nemzeti liberális" kapcsán, a "nenzettel" sok pontton szószerint élet - halálra vagyunk összeveszve, de a köszönőviszony-mégis- még megvan, hogyvagy, micsinálsz, még el is beszélgetünk..

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon