Tenerife, fekete farkas

Tenerifét onnan tudom, hogy az öcsém -féltestvérem, két hete érkezett haza Tenerife tájairól, ő, az öcsisajt földrajzos, földrajz egyetemet végzett, de jelenleg menedzser, ő, és a cége hozták ide a Boney M.-et, de Vikidált is, és a Magyar bandákat is ők transportálják ide Tordára nyaranta a Magyar Napokra.
Az öcsisajt példakép, csak engem akartam eltenni lábalól a szüleink, én voltam a "Fekete bárány" by Korál, egy ideig fetebárány, de mostanra már azt inkább a "fekete farkas" illene rám, de ezt még nem zene írta meg senki, esetleg egyszer majd én.

A zöcsi..nemalegjobbmenedzser szeritem, személyesen ismer mindenkit, Csárlitól, Révészig és a Gyulákig de csak Zoránt szereti, mondtam neki, hogy hát DEE...Menjek az anyám picsájába..OKÉ

Kamcsatka pedig ott van szemben Tenerifével valahol a Föld túl sós oldalán, ott láttam.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon