2004 Index- Vallások Isten nélkül.

"Ott egy hozzászóló (NattyDread) állította, hogy azért nem szereti a kinai filózófiát, mert még Isten létéhez sem tudott eljtni.

Az én véleményem pedig az, hogy a kinai filozófia már képes volt elhagyni Istent is."
Nem ellíti, hogy mire gondolt. Persze biztosan a TAO-ra. Az ISten néküli vallások mindenképpen fejlettebbek szerintem is.

Erre Woodoo Child- most, ma, az előbb:

Ez.. TÖKÉLETES..Nekem főleg, épp vallást alapítok, és valahogy isten nélkül szeretném, vagy valamilyen "opcionális" istennel, pl én isten vagyok, de ha én az vagyok akkor te is az vagy..

A kereszténység is azért erős és nagy "tanait világszerte mintegy 2 milliárd ember követi, a világ legelterjedtebb vallása", (lehet, inkább nagyobb mint amennyire erős, csak hogy legyek kicsit epés), ..azért mert Nietzsche "megőlte" az istent, és ez igaz, nekünk már igazából nincs istenünk, igaz is de annál inkább  HASZNOS, mert ami nincs azt már nem lehet mégegyszer megőlni, ELPUSZTÍTHATATLAN,- ez stratégiai pozitivum.

Nem vagyok "antikrisztus" inkább ellenfele vagyok a kereszténységnek, mindez keresztényként, reformátusként, tehát Nietzsche nekem is bedolgozott, SZABAD VAGYOK.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon