DDR

A dé vitamin tényleg hiszti és nem is akármilyen, mágikus woodooo hisztéria, de a Magnézium B6 ez egészen szüpör, nem csak koronavirus ellen, most épp emésztési zavarok miatt ittam belőle egy jó pezsgőt, és ..ottvan 6ás.

S mindjárt azt hiszem, iszok egy Kálcium + D vitamint is, a D ha már benne van, nem tudom kivenni, s azért kell ennyi, igaz, indirekt de egészen konkrétan a virustól vannak a gyomor bántalmaim. Elmondtam, még 3 hónappal ezelőtt, a korona virus kezdetekor, kiváló, az a mindent megemésztő paraszt gyomrom volt, és ahogyan itt, azóta kikupálodtam, szószerint má' nem tudok ugy enni. Anyám a napokban tepertyüt olvasztott, vagy zsirt olvasztott, és igy lett tepertyű/tepertő, ilyen rég nem volt, hogy zsirt olvasszunk itthon, húsz, de még több éve, a tepertyű is szuper volt, és az este úgy bezsiros kenyereztem, hogy most megint/akárcsak múlthét végén/ alig mozgok, na ezért nyakalom pezsgőket. De ilyen ez a topik előtt velem SOHA..NEM VOLT. Ilyen jó tanuló mint most itt ebben a topikban, utoljára, minden túlzás nélkül, első általánosban voltam. A virus melett besegitett a karantén, a rendőrség, a csendőrség, a terror, és nagyban azis, hogy nem volt egy éppen forró tavasz, mert ha egy forró vagy lehalább meleg tavasz lett volna, vagy lenne, biztos nem gunnyadnék itt a gép előtt egész nap.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon